مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سبز / قیمت فروش زیره سبز بوجاری شده سبزوار

قیمت فروش زیره سبز بوجاری شده سبزوار

قیمت فروش زیره سبز بوجاری شده سبزوار با توجه قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالای محصول تولید شده در این شهرستان بسیار رونق دارد با وجود این موضوع که شهرهای بسیاری از جمله کرمان، تربت، سمنان و همچنین گلستان و تبریز از تولید کنندگاه زیره سبز به حساب می آیند اما محصول تولید شده در شهرستان سبزوار کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به سایرین دارا می باشد.

عطر و خواص زیره سبز این محصول را در سراسر ایران و جهان پرطرفدار کرده است. در میان تولید کنندگان این محصول که در بالا ذکر شده زیره سبز سبزوار از طرفداران بشتری برخوردار است، این محصول در مقایسه با محصولات تولید شده در سایر شهر های کشور حتی در مقایسه با زیره های تولید شده در کشور هند از کیفیت بالا تری برخوردار است، زیره های هند از نظر عطر پا به پای زیره ایران رقابت می کنند اما در طولانی مدت رنگ زیره هندوستان به سیاه میل پیدا می کند.

قیمت فروش زیره سبز در ایران

قیمت فروش زیره سبز در ایران در کنار کیفیت این محصول به نوسانات ارز بسیار وابسته می باشد، نوسانات ارزی تاثیر فراوانی بر روی قیمت فروش این محصول می گذارد شایر در نگاه اول این فکر در ذهن شما ایجاد شود که تولید این محصول در داخل انجام می شود پس چگونه است که نوسانات ارز سبب تغییر قیمت فروش زیره می شود؟

در جواب این سوال باید گفت که زیره سبز در کنار سایر محصولات کشاورزی هم چون پسته جز محصولات صادراتی اول ایران به حساب می آیند میزان قابل توجهی از این محصولات در سال صادر می شود به همین دلیل تغییر ارز بر روی قیمت فروش این محصئل در ایران تاثیر می گذارد.

فروش زیره سبز

حال این نکته نیز در افزایش قیمت زیره حائز اهمیت است که در چند ساله اخیر با توجه به کم بود بارش و خشکسالی محصول برداشت شده از زمین های ایران به شدت کاهش پیدا کرده است که این نیز یکی از دلایل افزایش قیمت فروش این محصول در بازار داخلی شده است.

منبع: icumin.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی و آنلاین بهترین زیره سبز در بازار

خرید اینترنتی و آنلاین زیره سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این محصول را با قیمت نازلتری می توان از مرکز عمده زیره دریافت نمایید. تولیدی زیره سبز در