مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سبز / خرید عمده زیره سبز سبزوار

خرید عمده زیره سبز سبزوار

خرید عمده زیره در سبزوار که از تولید کنندگان باکیفیت ترین زیره سبز در کشور می باشد متقاضیان بسیاری دارد تا بتوانند این محصول را با قیمت مناسب به صورت مستقیم و عمده خریداری نمایند.

خرید مستقیم هر محصولی از شهر محل تولید آن موجب دستیابی به قیمت مناسب می باشد.

شهرستان های سبزوار ،تربت جام تربت حیدریه و استان گلستان جزو تولید کنندگان اصلی این محصول بوده که در این بین سبزوار حرف بیشتری برای گفتن دارد.

کشت زیره سبز

علاوه بر اینکه میزان تولید آن بیشتر است وجود چندین کارخانه ی بزرگ بوجار زیره در سبزوار آن را به قطب تولید زیره سبز در کشور تبدیل نموده است.

صادرات زیره شکسته سبز ارزان

زیره شکسته سبز یکی از انواع زیره محسوب می شود که به دلیل قیمت ارزان برای صادرات نیز بسیار مناسب است به همین دلیل خرید عمده زیره آغز شده است.
در پی بوجار کردن زیره ی سبز همیشه مقداری زیره ی شکسته نیز باقی می ماند که به زیره ی بهاره نیز معروف است. این محصول کاربر های فراوانی دارد که از ان جمله می توان به تهیه ی ادویه های مخلوط و عرق زیره اشاره نمود.

همچنین این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای تولید پودر زیره سبز می باشد، قیمت ارزان این محصول و وجود زیره های شکسته و ریز این محصول را برای تولید زیره آسیاب شده مناسب گردانده است.

خرید و فروش این محصول برای تولید و تجارت پودر زیره سبز در تمامی ایام سال بسیار پر رونق می باشد

زیره شکسته
جالب است بدانید که زیره بهاره به کشور های گوناگونی نیز صادر می گردد و این به معنی ارز آوری به کشور است و موجب چرخش چرخ اقتصاد کشور خواهد شد.

اما با توجه به این امر که زیره شکسته به عنوان فرآورده جانبی بدست می آید به آن و پتانسیل این محصول در بازار های داخلی و بین المللی کمتر توجه نمی شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی و آنلاین بهترین زیره سبز در بازار

خرید اینترنتی و آنلاین زیره سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این محصول را با قیمت نازلتری می توان از مرکز عمده زیره دریافت نمایید. تولیدی زیره سبز در