مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سبز / فروش بهترین نوع زیره سبز در یزد

فروش بهترین نوع زیره سبز در یزد

زیره سبز و آویشن برگ پهن کوهی این گیاه دارویی فوق العاده را چگونه می توان در استان یزد و سایر استان های مرکزی گشر با بهترین کیفیت تهیه کرد؟ فروش این محصول توسط کدام مراکز صورت گرفته و آیا سایتی مشخص برای معرفی قیمت ها وجود داشته است؟
زیره سبز که در زبان انگلیسی با نام cumin شهرت دارد، گیاهی از خانواده چتریان بوده که در طب و پزشکی از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. زیره سبز دارای طبعی گرم و خشک بوده و می تواند در این مناطق مستعد رشد و پرورش باشد.
خواص زیره فوق العاده ای بوده و در درمان بیماری هایی چون چاقی و کم خونی از خود خواص بسیاری را نشان داده است و با توجه به ترکیباتی که از اسانس این گیاه و آویشن کیلویی 1401 بدست آمده، آن را به یکی از اجزای مهم در صنعت دارو سازی تبدیل نموده است.
اما باید این نکته را بدانید که تهیه یک محصول مرغوب و اصل با قیمتی مطمئن و مناسب، تنها با در ارتباط بودن با نمایندگی های معتبر آن محصول امکان پذیر بوده است. امروزه در استان یزد این نمایندگی توانسته است با بهترین تولید کنندگان گیاه دارویی زیره سبز در ارتباط باشد و محصولی مرغوب و باکیفیت را در سراسر بازارهای این استان عرضه نماید.
مشتریان این محصول گیاهی مفید می توانند با مراجعه به سایت هایی که آدرس آن از طریق راه های ارتباطی ذیل در اختیارشان قرار خواهد گرفت، از آخرین تغییرات قیمت این محصول آگاه شوند.

منبع: بازار ادویه ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی و آنلاین بهترین زیره سبز در بازار

خرید اینترنتی و آنلاین زیره سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این محصول را با قیمت نازلتری می توان از مرکز عمده زیره دریافت نمایید. تولیدی زیره سبز در