مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سبز / فروش ویژه زیره سبز مرغوب سبزوار

فروش ویژه زیره سبز مرغوب سبزوار

زیره سبز مرغوب و گل محمدی غنچه خشک در درمان کدام بیماری ها موثر بوده است؟ قیمت و نحوه فروش ویژه این محصول در مرغوب ترین نوع، در بازارها و مراکز فروش گیاهی در سبزوار چگونه بوده است؟
همواره مصرف گیاهان دارویی به دلیل نداشتن عوارض شیمیایی امروزه بسیار مورد توجه افراد جامعه قرار گرفته است. زیره سبز یکی از بهترین و موثرین گیاهان دارویی در درمان بیماری ها و پیشگیری از آنها بوده است.

درمان بیماری ها با زیره سبز

از زمان های قدیم از زیره سبز به عنوان یک ادویه همراه غذا استفاده می شده است و یکی از موارد مصرف آن در آشپزی بوده است. اما امروزه از این گیاه دارویی خواصی بدست آمده است که این گیاه را در صنایع دیگری چون پزشکی و حتی آرایشی بهداشتی و عطرسازی نیز مشهور کرده است. اما این گیاه چه بیماری هایی را درمان می کند؟

خواص زیره

  • گیاه زیره سبز مرغوب و شوید خشک امسال یک ضدنفخ قوی بوده است و در تقویت معده و سوءهاضمه بسیار مفید است.
  • زیره سبز با بالابردن شدت سوخت و ساز بدن انسان و کاهش توده های چربی، در کاهش وزن و لاغری افراد چاق موثر بوده است. پس یک راه حل برای درمان بیماری چاقی در افراد است.
  • زیره سبز دارای املاح معدنی مانند کلسیم، آهن بوده و باعث شده تا در جلوگیری از شدت کم خونی افراد دارای کم خونی بسیار موثر باشد.
  • تاثیر گیاه زیره سبز بر افزایش سوخت و ساز بدن کم تر شدن بافت چربی در بدن یا ابه عبارت دیگر در لاغری فرد.

و بسیاری دیگر از شگفتی های درمانی این گیاه که می توان نام برد.
فروش این گیاه به صورت درشت و بسته بندی شده و اسانس پودر شده آن در قیمت ها و وزن های متفاوتی به بازارها و حتی شرکت های تولیدی دمنوش های کیسه ای این گیاه صورت می گیرد.

منبع: بازار ادویه ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی و آنلاین بهترین زیره سبز در بازار

خرید اینترنتی و آنلاین زیره سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این محصول را با قیمت نازلتری می توان از مرکز عمده زیره دریافت نمایید. تولیدی زیره سبز در