مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سیاه / پخش انواع زیره سیاه افغانستان

پخش انواع زیره سیاه افغانستان

زیره سیاه افغانستان و اسطوخودوس عمده و پخش آن در ایران با توجه به بالا رفتن قیمت انواع زیره های سیاه کرمانی بسیار افزایش یافته است. به گونه ای که می توان گفت میزان قابل توجهی از زیره موجود در بازار ایران را زیره افغانی تشکیل می دهد.

در نگاه اول وجود زیره افغانی در بازار ایران به خصوص کرمان شاید منطقی به نظر نیاید زیرا از قدیم کرمان را مهد تولید زیره سیاه می دانستند

به این وجود به دلیل خشکسالی های پی در پی چند سال اخیر در نتیجه کاهش برداشت زیره سیاه کوهی و نیز پرورشی سبب افزایش واردات این محصول از افغانستان شده است.

واردات این محصول در چند ساله اخیر به گونه ای بوده که امروزه کمتر کسی تفاوت بین زیره اصل کرمانی و زیره افغان را متوجه می شود.

ویژگی های زیره سیاه افغانستان

زیره افغانستان در مقایسه با زیره اصل کرمان در نگاه اول تفاوتی ندارند اما با کمی دقت در می یابید زیره افغنستان کمی درشت تر از زیره های کرمان می باشند.

زیره سیاه افغان

یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع زیره و بذر زعفران در مشهد را می توان به رنگ آن ها نسبت داد.

زیره کرمانی از رنگ سیاه خاکی مانندی برخوردار است اما زیره های افغانی دارای رنگ سیاه براق می باشند که با کمی دقت قابل مشاهده است.فروش بهترین نوع زیره سیاه

از دیگر ویژگی های زیره سیاه افغانستان می توان به عطر کمتر به نسبت زیره کرمان در نوع مشابه اشاره کرد، عطر زیره کرمانی قوی تر از زیره های افغانستان می باشد.

حال این نکته نیز بسیار قابل توجه می باشد که زیره های افغانی در بازار کرمان و سایر شهر های بزرگ مانند تهران، اصفهان و مشهد به عنوان زیره اصل کرمان به فروش می رسد.

پخش زیره افغانستان در ایران

پخش این محصول درکنار انواع زیره سیاه صادراتی ایران و زیره سبز سبزوار در جریان می باشد.

این محصول با دارا ب.دن قیمتی به مراتب پایین تر از زیره سیاه کرمانی گوی سبقت را از رقیب ایرانی خود ربوده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت های صادرات زیره سیاه با بهترین کیفیت در بازار

زیره صادراتی اصل توسط تعداد زیادی از شرکت هایی که در این عرصه کار می کنند تهیه می گردد و به دست اشخاصی می رسد که در صدد خرید نمونه های مرغوبی از این محصول برای