مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سبز / قیمت روز عمده ای هر بسته زیره سبز تازه و درجه یک

قیمت روز عمده ای هر بسته زیره سبز تازه و درجه یک

زیره سبز و گل محمدی غنچه خشک از جمله گیاهان علفی است که به عنوان ادویه و چاشنی در غذا ها به کار می رود. استفاده از زیره سبز مختص به ایران نیست و در کشور هایی مانند هند و مکزیک نیز پر طرفدار است و در تهیه غذا از آن ها استفاده می کنند. علاوه بر خوش طعم کردن غذا از خواص زیادی هم برای درمان مشکلات گوارشی نظیر سوءهاضمه و نفخ برخوردار است. زیره مقاومت خوبی به شرایط محیطی دارد و در ایران در مناطقی مانند خراسان، آذربایجان و استان مرکزی کاشته می شود. برای اطلاع از قیمت روز عمده زیره سبز می توان به فروشگاه های گیاهان دارویی مراجعه کرد.

قیمت روز عمده ای هر بسته زیره سبز تازه و درجه یک

مرکز عرضه اصلی زیره سبز به صورت بسته ای

مرکز عرضه اصلی زیره سبز به صورت بسته ایعرضه زیره سبز و شوید خشک امسال در بسته بندی های مختلف در فروشگاه های مواد غذایی در سراسر کشور انجام می شود. بهتر است خرید را از مراکز اصلی و مجاز که در سطح شهر وجود دارد انجام داد تا از کیفیت آن اطمینان داشت.

علاوه بر این زیره دمنوشی سبز که برای لاغری مناسب است هم توسط این فروشگاه ها عرضه می شود. از دیگر مراکز عرضه زیره می توان به فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد که امکان خرید از این مراکز برای همه افراد وجود دارد. هزینه محصول هم در خرید اینترنتی به صورت آنلاین پرداخت می شود.

فروش ویژه بهترین نوع زیره سبز سبزوار

فروش ویژه بهترین نوع زیره سبز سبزوارزیره سبزوار از جمله باکیفیت ترین زیره هایی است که در کشور کشت می شود. به دلیل کیفیت بالای زیره سبزوار سالانه بخش قابل توجه ایی از این محصول به کشور های دیگر مانند کشور های همسایه صادر می شود.

تجارت مستقیم زیره سبز به کشور های دیگر باعث ارزآوری برای کشور هم می شود. بهترین نوع زیره سبز در فروشگاه های کشور هم به فروش می رسد که گاها برخی از این فروشگاه برای جذب مشتری این محصول را با تخفیف های ویژه به فروش می رسانند.

فروش ویژه بهترین نوع زیره سبزوار در برخی فروشگاه های اینترنتی هم به صورت بسته بندی های خاص انجام می شود.

انواع مختلف زیره با بهترین برند موجود در بازار

انواع مختلف زیره با بهترین برند موجود در بازارزیره به طور کلی به انواع زیره سبز، زیره سیاه یا زیره کوهی طبقه بندی می شود که به زیره سبز کراویه هم می گویند. زیره سیاه باریک تر است و عطر بیشتری دارد اما زیر سبز کم‌ حجم تر و کم عطر تر است.

تنها تفاوت این زیره ها به رنگ آن ها محدود نمی شود و در اسانس و ترکیب و گاهی خواص درمانی هم تفاوت هایی با هم دیگر دارند. زیره سیاه طبع گرم دارد و ازجمله دارو های سنتی است که چاق کننده و مقوی بدن هم است. اما زیره سبز از جمله پودر های کاری و چیلی است که البته خواص درمانی هم دارد.

در حال حاضر انواع زیره در بسته بندی های خاص با بهترین برند در بازار و توسط فروشگاه های مواد غذایی عرضه می شود. البته برخی از برند های معتبر خارجی زیره هم در این مراکز وجود دارد.

فروشگاه اصلی پخش زیره سبز با بالاترین کیفیت

فروشگاه اصلی پخش زیره سبز با بالاترین کیفیتفروشگاه های مختلفی در سراسر کشور در زمینه فروش و پخش زیره فعالیت می کنند. در این فروشگاه ها انواع زیره باکیفیت اعلا و با قیمت های مناسب به فروش می رسد. علاوه بر فروشگاه های موجود در سطح شهر، فروشگاه های اینترنتی هم امکان خرید این محصول را فراهم کرده اند. در خرید اینترنتی باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان داشت.

قیمت زیره و محصولات کشاورزی در فصل برداشت پایین تر از دیگر ماه های های سال است و هر چه از زمان کشت دور می شویم قیمت ها به علت کمتر شدن زیره در بازار افزایش می یابد. علاوه بر این‌ به دلیل نوسانات بازار قیمت زیره در روز های مختلف با هم متفاوت است. برای اطلاع از قیمت زیره سبز امروز می توان به مراکز فروش و یا به سایت های اینترنتی که روزانه به روز رسانی می شود مراجعه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی و آنلاین بهترین زیره سبز در بازار

خرید اینترنتی و آنلاین زیره سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این محصول را با قیمت نازلتری می توان از مرکز عمده زیره دریافت نمایید. تولیدی زیره سبز در

پاسخی بگذارید