مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سبز / لیست قیمت روز زیره سبز مرغوب در بازار ایران

لیست قیمت روز زیره سبز مرغوب در بازار ایران

قیمت روز زیره سبز مرغوب و درجه یک در بازار ایران تحت تاثیر فاکتورهای کمی مانند تولید و عوامل کیفی تعیین می شود. تهیه لیست قیمت این محصول برای خریداران عمده و به ویژه صادر کنندگان اهمیت بسزایی دارد. برای اطلاع از این موضوع و خرید بهترین نوع زیره تولید در کشور بکارگیری روش های غیر حضوری و نوین از سوی کارشناسان توصیه می شود. برای تهیه انواع زیره با ارزان ترین قیمت ها در نظر گرفتن چه فاکتورهایی مهم و لازم الاجر هستند؟

لیست قیمت روز زیره سبز مرغوب در بازار ایران

خرید بدون واسطه زیره سیاه کرمان با قیمت ارزان

خرید بدون واسطه زیره سیاه کرمان با قیمت ارزانزیره و چوب دارچین فله به عنوان گیاهی در پزشکی و آشپزی کاربردهای فراوانی دارد که همین امر لزوم استفاده آن در صنایع پزشکی و تولید مواد غذایی را افزایش می دهد. به طور کلی انواع زیره تولیدی در کشور را می توان در دو گروه کلی طبقه بندی نمود:

  • زیره سیاه: که به نام های زیره کوهی و زیره کرمان نیز در بازار مشهور است. عمده مراکز کشت این نوع زیره استان کرمان و برخی مناطق کوهستانی دیگر می باشد.
  • زیره سبز: به دو صورت خودرو و پرورشی در ایران یافت و کشت می شود که نوع دوم بیشتر مرسوم است. این نوع زیره اغلب در مراکزی مانند مشهد، اصفهان، تبریز، سمنان و دامغان کشت می شود.

خرید عمده زیره سبز و سیاه با قیم ارزان و نرخ رقابتی با روش های مختلف حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است اما امروزه بیشتر فعالین ترجیح می دهند روش های نوین مانند سفارش اینترنتی را برای تهیه این محصول به کار گیرند.

صادرات بهترین نوع زیره سیاه اعلا و تازه در کشور

صادرات بهترین نوع زیره سیاه اعلا و تازه در کشورزیره سیاه کرمان یکی از ارقام تولیدی اعلا و مناسب برای صادرات است. طبق آمارها ایران در زمینه تولید انواع زیره سبز و سیاه مقام سوم جهانی را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که از نظر صادرات این محصول به واسطه عدم نبود حمایت کافی از تولید کننده و صادر کنندگان رتبه پنجم جهانی را دارا می باشیم.

در نظر داشته باشید که صادرات زیره تازه و مرغوب تولیدی اغلب به کشورهایی مانند چین، ترکیه، عراق و سوریه صورت می گیرد. بازاریابی مناسب قبل از اقدام به صادرات و بسته بندی شکیل و زیبا از جمله دلایل موفقیت برندهای صادراتی این محصول به شمار می روند.

کارخانه تولید کننده انواع زیره درجه یک و ارگانیک

کارخانه تولید کننده انواع زیره درجه یک و ارگانیکزیره ارگانیک به دو صورت خود رو و پرورشی در بازار قابل تهیه است. این نوع زیره خواص بسیار زیادی دارد و مصرف آن برای درمان بسیاری از بیماری ها از سوی پزشکان و متخصصین طب سنتی تجویز می شود. برخی از فواید مصرف زیره به صورت مداوم عبارت است از:

  • درمان نفخ معده
  • ضد تشنج
  • رفع بی خوابی
  • تقویت استخوان ها و قوای جنسی
  • درمان بی اشتهایی

علاوه بر مصارف عمومی از این محصول برای تولید روغن زیره، عصاره، تولید انواع داروهایی گیاهی، لوازم بهداشتی و مواد غذایی نیز استفاده می کنند. کارخانه های تولید کننده و بسته بندی همواره زیره بسته ای را به صورت چند صد گرمی و به صورت پودر یا دانه روانه بازار مصرف می کنند که برای مصارف روزانه مناسب هستند.

جدول آخرین قیمت زیره مرغوب در ایران

جدول آخرین قیمت زیره مرغوب در ایرانآخرین قیمت زیره مرغوب ایران و چوب دارچین سیگاری با توجه به فله ای یا بسته بندی بودن آن تعیین می شود. نمونه های فله ای که اغلب از سوی شرکت های بسته بندی، صادر کنندگان و خریداران عمده تهیه می شود اگر به صورت سورت شده باشد قیمت و نرخ بالاتری دارد.

انواع زیره بسته بندی با توجه به برند شرکت تولیدی، نوع و حجم بسته بندی، درجه کیفی و قیمت روز هر کیلو زیره در بازار، نرخ گذاری خواهد شد. شرکت های فعال و تامین کنندگان عمده، برای فروش بهترین زیره سبز و سیاه ایران می توانند از طریق سایت های اینترنتی اقدام نمایند.

نمایندگان و مشاوران فروش آنلاین در سراسر کشور، خدمات خرید و فروش این محصول را به صور مستقیم و با حذف واسطه ها با هدف افزایش سود دو طرف معامله و کاهش هزینه ها انجام می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی و آنلاین بهترین زیره سبز در بازار

خرید اینترنتی و آنلاین زیره سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این محصول را با قیمت نازلتری می توان از مرکز عمده زیره دریافت نمایید. تولیدی زیره سبز در

پاسخی بگذارید