مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سبز / عرضه و پخش زیره سبز مرغوب سبزوار

عرضه و پخش زیره سبز مرغوب سبزوار

پخش زیره سبز مرغوب و آویشن برگ پهن کوهی در سراسر ایران به صورت مستقیم با قیمت مناسب با توجه به الطاف پروردگار و کار و تلاش همکاران و نمایندگانمان در سراسر کشور عزیزمان ایران به صوذت شبانه روزی در حال انجام می باشد.

استفاده از زیره در صنعت داروسازی 

زیره و آویشن کیلویی 1401 خاصیت ضد سرطان ، ضدنفخ ، ضدتشنج را دارد و سبب تسریع حرکت غذا در روده می شود به همین علت درمان مناسبی برای یبوست می باشد .
این محصول به علت دارا بودن این خواص و هزاران خواص دیگر در صنعت داروسازی از اهمیت به سزایی برخوردار است . از این دارو برای ساخت یک سری قطره و داروهایی برای افزایش شیر در دوران بارداری استفاده می شود . همچنین برای تسکین اعصاب و دل درد و دردهای مفصلی از این دارو و روغن آن استفاده می شود .

استفاده از زیره در آشپزی

زیره سبز و سیاه به علت اینکه از عطر و طعم خوبی برخوردار است از قدیم در آشپزی و بین آشپزها حائز اهمیت بوده است و در غذاهایی چون آبگوشت ، زیره پلو ، استانبولی و… استفاده می شود .

طرز تهیه ماسک زیره

زیره را خوب بکوبید (دقت داشته باشید که نوع آن یعنی زیره سبز یا سیاه بودن در ساخت ماسک تفاوت چندانی ندارد ) بعد از اینکه زیره را خوب کوبیدید در حدی که چرب شود ، آن را با ماست مخلوط کرده و به مدت ربع ساعت بر روی پوست صورت خود بگذارید . دقت داشته باشید که قبل از گذاشتن ماسک ، صورت خود را با آب ولرم بشورید و بعد از اتمام زمان گفته شده صورتتان را با آب سرد شسته شو دهید .
استفاده از این ماسک برای روشن شدن پوست صورت بسیار مفید است .
ایرانی های عزیز اگر قصد دارید زیره سبز مرغوب را باقیمت مناسب خریداری کنید و یا محصول خود را بفروشید حتما با ما تماس بگیرید .

منبع: بازار ادویه ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی و آنلاین بهترین زیره سبز در بازار

خرید اینترنتی و آنلاین زیره سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این محصول را با قیمت نازلتری می توان از مرکز عمده زیره دریافت نمایید. تولیدی زیره سبز در