مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سبز / قیمت هر بسته زیره سبز درجه یک در ایران

قیمت هر بسته زیره سبز درجه یک در ایران

قیمت هر بسته زیره سبز درجه یک تولید ایران می تواند ارزان یا بسیار گرانتر قیمت تر از میزان انتظار مشتری باشد. چه عواملی در تعیین بهترین قیمت زیره و نرخ فروش هر کیلو نمونه بسته بندی آن تاثیرگذار است؟ چه تفاوت هایی بین زیره سبز و نوع سیاه رنگ آن وجود دارد؟ برای خرید بهترین نوع تولیدی این محصول با بهترین قیمت چه چالش هایی پیش روی فعالین و صادر کنندگان وجود دارد؟ بدون شک یافتن پاسخی مناسب برای تمامی این سوالات منجر به فعالیت مستمر و ممتاز فروشندگان عمده این محصول و افزایش بازدهی نسبی آنها خواهد شد.

قیمت هر بسته زیره سبز درجه یک در ایران

فروشگاه خرید و فروش انواع مختلف زیره با بالاترین مرغوبیت

فروشگاه خرید و فروش انواع مختلف زیره با بالاترین مرغوبیتزیره از نظر رنگ به دو نوع سبز و سیاه تقسیم می شود که هرچند ویژگی هایی یکسانی از نظر خواص و کاربرد دارند اما تفاوت هایی نیز می توان برای آنها قائل شد که اکثر خریداران و مصرف کنندگان از آنها غافل هستند.

برخی از مهمترین تفاوت های این دو نوع زیره از نظر ویژگی های ظاهری و کیفی را می توان موارد زیر عنوان نمود:

  1. شکل ظاهری: زیره سیاه دارای دانه های کشیده و باریکتری نسبت به نمونه های سبز است.
  2. عطر و طعم: عطر زیره سیاه بیشتر بوده و به همین علت برای تهیه عصاره به کار می رود. این در حالی است که طعم و عطر ملایم زیره سبز آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه انواع ادویه ها و به ویژه ادویه کاری تبدیل کرده است.
  3. طبع زیره: زیره سیاه دارای طبع گرم و خشک است اما زیره سبز طبع خنکی دارد.

با توجه به این ویژگی ها به راحتی با توجه به نیاز خود خواهید توانست نوع مناسب این محصول را به صورت بسته بندی یا فله ای تهیه کنید. امروزه فروشگاه های عرضه مواد غذایی و عطاری ها انواع زیره سبز تازه را با قیمت و نرخ های متعددی عرضه می کنند.

تولید کننده اصلی و معتبر زیره سبز کرمان با قیمت عالی

تولید کننده اصلی و معتبر زیره سبز کرمان با قیمت عالیدر کرمان دو نوع زیره سبز و سیاه با حجم بالایی کشت می شود که از این جهت بعد از مشهد، بالاترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است. تولید کننده های اصلی و معتبر زیره همواره بعد از فصل برداشت یعنی اوایل اردیبهشت تا اواخر خرداد اقدام به فروش عمده این محصول می نمایند.

شرکت های بسته بندی، دارویی، تولید کنندگان روغن های گیاهی و … از جمله خریداران عمده انواع زیره اعلا ارزان در بازار به شمار می روند. بدون شک تمامی این خریداران به دنبال تهیه ارزان این محصول با قیمت های عالی و مقرون به صرفه خواهند بود.

شناخت تامین کنندگان مانند کشاورزان منطقه ای در کرمان و دیگر شهرهای تولیدی، نمایندگان فروش برندهای تولیدی و تامین کنندگان تاثیر مستقیمی در خرید ارزان زیره سبز خواهد داشت.

لیست آخرین قیمت زیره سبز صادراتی در کشور

لیست آخرین قیمت زیره سبز صادراتی در کشور

ایران در زمینه صادرات زیره سبز و سیاه رتبه چهارم جهانی را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که کشورهایی مانند سوریه، هند، امارات و سنگاپور جزء بزرگترین تامین کنندگان جهانی این محصول شناخته می شوند.

علاوه بر شناخت بازار صادراتی و بازاریابی مناسب، اطلاع از لیست آخرین قیمت زیره سبز ایرانی در بازار داخل نیز اهمیت دارد. بنابراین شرکت های صادراتی باید به صورت مداوم از شیوه های نوین زیر اقدام به تهیه لیست قیمت تولیدی این محصول نمایند:

  • شرکت های بسته بندی زیره
  • تولید کنندگان عمده زیره در شهرهای تولیدی
  • نمایندگان پخش و فروش عمده
  • تامین کنندگان انواع زیره پرورشی و خودرو در کشور

مرکز فروش و عرضه کننده اصلی زیره با کیفیت

مرکز فروش و عرضه کننده اصلی زیره با کیفیتزیره نه تنها در کرمان که در شهرهایی مانند مشهد، تبریز و نیشابور نیز در سطح بالایی کشت و تولید می شود. زیره سبز تبریز به علت بالا بودن درجه کیفی آن یکی از انتخاب های شرکت های فعال برای صادرات است.

بدون شک فروشنده اصلی زیره سبز درجه یک ایران به خوبی با انواع تولیدات آشنایی کامل داشته و باید بداند که در چه فصلی اقدام به خرید عمده و سفارش نمونه های تولیدی نماید.

توجه داشته باشید که زیره باکیفیت بر اساس شکل ظاهری و یکدست بودن آن قابل تشخیص است. هر چقدر که کیفیت و نوع بسته بندی انواع زیره بهتر و بالاتر باشد به همان میزان قیمت هر بسته از آن نیز روند افزایشی خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی و آنلاین بهترین زیره سبز در بازار

خرید اینترنتی و آنلاین زیره سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این محصول را با قیمت نازلتری می توان از مرکز عمده زیره دریافت نمایید. تولیدی زیره سبز در

پاسخی بگذارید