مرکز زیره سیاه ایران
خانه / زیره سیاه / سایت خرید زیره سیاه صادراتی ایران به صورت عمده ای

سایت خرید زیره سیاه صادراتی ایران به صورت عمده ای

زیره از ادویه های معطر و آویشن پهن کیلویی است که به دو صورت سیاه و سبز یافت می شود. زیره سیاه صادراتی از جمله محصولات پرطرفدار در بازارهای شهرهای بزرگ می باشد و در صورت تمایل به خرید غیر حضوری به مشتریان پیشنهاد می شود به سایت های خرید زیره سیاه صادراتی ایران به صورت عمده مراجعه نمایند و خرید خود را بدون پرداخت هزینه رفت و آمد و حمل و نقل ثبت نموده و محموله را به آسانی در محل مورد نظر دریافت کنند. امروزه به دلیل گسترش استفاده از اینترنت، خرید و فروش این محصولات به صورت آنلاین بسیار پر رونق شده است. زیره سیاه از جمله محصولاتی است که در بسیاری از شهرهای ایران کشت می شود و به دلیل دارا بودن خاصیت های دارویی در طب سنتی و در بین مردم استقبال زیادی از فروش آن می شود.

سایت خرید زیره سیاه صادراتی ایران به صورت عمده ای

فروش بدون واسطه و مستقیم زیره تازه در ایران

فروش بدون واسطه و مستقیم زیره تازه در ایرانبهترین راه برای خرید انواع زیره تازه و آویشن کوهی شیرازی، مراجعه به فروشندگان معتبر آنلاینی است که فروش بدون واسطه و مستقیم این محصولات را به صورت اینترنتی انجام می دهند و خریداران به آسانی می توانند با کارشناسان فروش این سایت ها ارتباط برقرار کرده و پس از مشاوره های لازم با صرفه جویی در زمان اقدام به خرید انواع زیره در حجم های مورد نیاز و بهترین قیمت نموده و سفارش خود را ثبت نمایند.

این سایت ها به عنوان فروشنده ویژه زیره با حذف واسطه ها و دلالان، انواع زیره سبز مرغوب و زیره سیاه ایرانی را با کیفیت عالی و قیمت ارزان، به صورت عمده و جزئی به مشتریان خود ارائه می کنند.

مرکز عرضه و فروشگاه فروش زیره سبز کرمان

مرکز عرضه و فروشگاه فروش زیره سبز کرماندر مراکز عرضه و فروشگاه ها از فروش زیره سبز کرمان به دلیل پرطرفدار بودن آن در بین مردم استقبال قابل توجهی می شود و زیره کرمان در بازارهای جهانی به عنوان باکیفیت ترین زیره تلقی می شود.

کرمان زادگاه اولیه زیره در کشور می باشد و بازار خرید و فروش آن در این شهر بسیار پر رونق است و پرورش و زراعت نوع سیاه آن به آب زیادی احتیاج ندارد.

گیاه زیره شبیه بوته هویج است و ارتفاع آن حدود ۵۰ سانتی متر است و میوه آن که به اشتباه به آن دانه گفته می شود در اندازه دو میلی متر و هلالی شکل و دارای پنج خط برجسته است.

آخرین قیمت روز و نرخ زیره سیاه درجه یک بدون واسطه

آخرین قیمت روز و نرخ زیره سیاه درجه یک بدون واسطهقیمت زیره سیاه عالی و درجه یک بسته به محل کشت آن و عوامل تاثیر گذار دیگر متفاوت می باشد و خرید مستقیم زیره سیاه درجه یک بدون دخالت می تواند تاثیر به سزایی در نرخ و قیمت روز زیره سیاه داشته باشد که بهترین گزینه مراجعه به شرکت های مرجع و مجموعه های تولیدی است که در زمینه صادرات انواع زیره فعالیت دارند و این محصولات را با قیمت ارزان تر در اختیار خریدارن قرار می دهند.

انواع زیره ها دارای یک اسانس روغنی هستند که ترکیبی از چند ماده دارویی و موثر مانند تانن، رزین، صمع، نوعی الکل و کمی ترکیبات نیتروژن است که اروپاییان از آن به عنوان ادویه غذا استفاده می کنند.

مراکز عرضه کننده بهترین زیره سیاه موجود در بازار

مراکز عرضه کننده بهترین زیره سیاه موجود در بازاردر ایران مشهد و کرمان از اصلی ترین قطب های تولید زیره سیاه هستند که به عنوان مهم ترین مراکز عرضه کننده بهترین زیره سیاه، نه تنها نیاز بازار داخلی را به راحتی پاسخگو هستند بلکه نیاز بازار برخی از کشورهای خارجی را نیز تامین می کنند.

در کشور عرضه زیره سیاه بر عهده چنیدین مرکز می باشند :

• مراکز عرضه کننده مستقیم زیره سیاه

• فروشگاه های اینترنتی معتبر

• عمده فروشان و عاملان فروشی که با تولیدکنندگان در ارتباط هستند.

• عطاری ها و مراکز فروش مواد غذایی که در سطح شهر های مختلف مشغول فعالیت هستند.

خریداران عمده انواع زیره معمولا برای دستیابی به قیمت مناسب تر و ارزان تر این محصولات، مراکز عرضه کننده مستقیم و تولیدکنندگان را انتخاب می نمایند تا واسطه ای میان آن ها و فروشنده وجود نداشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت های صادرات زیره سیاه با بهترین کیفیت در بازار

زیره صادراتی اصل توسط تعداد زیادی از شرکت هایی که در این عرصه کار می کنند تهیه می گردد و به دست اشخاصی می رسد که در صدد خرید نمونه های مرغوبی از این محصول برای

پاسخی بگذارید